כיצד ניתן לדעת את תנאי הביטול והשינוי של ההזמנה בקשרי תעופה ?

שינויים בכרטיס הטיסה ובהזמנה אפשריים במקרים ספציפיים
במוצרי שכר שינויים הם לרוב לא אפשריים. אם הזנתם טעות בשמכם תוכלו לשלוח לנו הודעה ונוסיף הערה להזמנה
בטיסות לואוקוסט לרוב כל שינוי שתרצו לבצע יגרור תשלום נוסף ובמקרים רבים עלותו לא מבוטלת, אך היא משתנה מחברה לחברה. לרוב תיאלצו לשלם דמי שינוי וכן הפרשים לעלות הכרטיס החדש שתרכשו. את כל הפרטים לגבי השינוי תוכלו למצוא ולבצע ישירות באתר חברת התעופה
בטיסות סדירות עלות השינוי תיקבע בהתאם לחברת התעופה שמפעילה את הטיסה שרכשתם וסוג השינוי שתרצו לבצע. לא תוכלו לבצע את השינויים הבאים: החלפת חברת תעופה, החלפת שם נוסע, שינוי מסלול הטיסה, כמובן שלא תוכלו לשנות את מועד הנסיעה לאחר היציאה, גם אם פספסתם את הטיסה.

 

את כל המוצרים הנמכרים באתר קשרי תעופה תוכלו לבטל, בהתאם לחוק ולמדיניות ספקי השירותים והטיסות. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תוכלו לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, בתנאי שבקשת הביטול מתבצעת לפחות 7 ימי עבודה לפני יום היציאה (לא כולל שבתות וחגים, וכן את יום הטיסה). לפי החוק תוכלו לבטל בתשלום של 100 ₪ לנוסע או 5% מערך ההזמנה, הנמוך ביניהם. אם ההזמנה לא עומדת בתנאי החוק, יחולו עליה תנאי הביטול כמפורט בעת ביצוע ההזמנה..

 עוד תוכל לקרוא על ביטולים  בדף בקשה מקוונת לביטול ההזמנה.

 

לשינוי/ביטול טופס לשינוי/ביטול