האם אני יכול לבטל את ההזמנה שלי?

 

תלוי באיזה הזמנה מדובר -התנאים נקבעים לפי חוק הגנת הצרכן ולפי מדיניות חברת התעופה/המוצר.

1.ביטול לפי חוק הגנת הצרכן (עסקאות מכר מרחוק)

החוק חל על הזמנות שבוצעו באתר או בטלפון:

*ניתן לבטל בתוך 14 ימים מביצוע העסקה או מקבלת המסמכים (המועד המאוחר).

*הביטול חייב להתבצע לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד השירות הראשון (למשל: תאריך הטיסה).

*דמי ביטול על פי חוק: 100 ₪ לנוסע או 5% ממחיר העסקה – הנמוך מביניהם.

*החוק לא חל על הזמנות שבוצעו פחות מ־7 ימי עבודה לפני הטיסה, או במקרים מסוימים של טיסות שכר ומוצרים מיוחדים.

2. מדיניות ביטול של חברות התעופה

לכל כרטיס טיסה תנאים משלו:

*חלק מהכרטיסים מאפשרים ביטול בתשלום.

*חלקם ניתנים להחזר רק על מסי נמל.

*חלקם לא ניתנים לביטול כלל (כרטיסים בתנאים נוקשים).

*בהזמנות שאינן עומדות בתנאי החוק — יחולו דמי הביטול של חברת התעופה כפי שהוצגו בזמן הרכישה.

3. מדיניות ייעודית – חבילות נופש וטיסות צ’רטר (קשרי תעופה)

עבור מוצרים אלו חלים דמי ביטול קבועים:

*עד 30 ימי עבודה לפני היציאה: 100 דולר לנוסע

*29–14 ימי עבודה לפני היציאה: 50% דמי ביטול

*13–7 ימי עבודה לפני היציאה: 80% דמי ביטול

*6 ימים לפני הטיסה ועד יום הנסיעה: 100% דמי ביטול.

 

לשאלות נוספות שירות הלקוחות שלנו כאן כדי לעזור.