ביצעתי הזמנה באתר, איך אני יודע שההזמנה התקבלה?

שלב ביצוע ההזמנה הוא שלב מורכב ואישורה תלוי בהרבה מערכות וגורמים שפועלים מאחורי הקלעים אחרי שאתם לוחצים על אישור ביצוע ההזמנה. ברוב המקרים לא צריכה להיות כלל בעיה והכל עובר חלק. למה בכל זאת צריך לשים לב?

הזמנה ממתינה לאישור

ברוב המקרים, הזמנה הממתינה לאישור היא בסטטוס כזה משום שאחד הרכיבים לא מאושר באופן מידי ונצטרך לחכות עד אישורו כדי לאשר את כלל ההזמנה. לרוב מדובר במלון שהוא לא באישור מידי וניאלץ לבדוק מולו האם ישנם חדרים זמינים בתאריכים המבוקשים. מלונות מאושרים בדרך כלל בתוך 72 שעות מביצוע ההזמנה. עבור טיול מאורגן שאינו באישור מידי, ניאלץ להמתין לרישום של די נוסעים כדי להבטיח את יציאתו, רק לאחר מכן תקבלו הודעה על אישור הטיול ויציאתכם אליו תובטח. במקרים נדירים תוכלו לראות שגם הטיסות מסומנות ב-RQ כממתינות לאישור, מצב זה קורה כאשר נגמרו המקומות על הטיסה, אבל אנחנו עוד עושים מאמץ לאשר מקומות נוספים עבור הזמנתכם ונעדכן אתכם בהקדם.

הזמנה מאושרת

חשוב לדעת כי ברוב מוחלט של המקרים הזמנה של טיסה בלבד תיכנס עם אישור על הטיסה, עבור כל סוגי הטיסות. אם סטטוס הזמנת הטיסה יסומן ב-OK. עבור טיסות סדירות ולואוקוסט כרטיסי הטיסה יישלחו באופן אוטומטי בסמוך למועד ההזמנה. עבור טיסות ומוצרי שכר כרטיסי הטיסה ושוברי המלון יישלחו ברוב המקרים בין שבוע ליומיים לפני מועד הנסיעה. חשוב לדעת כי במקרה שבסיכום ההזמנה כלל המוצרים מסומנים ב-OK אזי ההזמנה מאושרת, כך שגם אם במקרה ולא התקבלו כרטיסי הטיסה או השוברים, תוכלו להגיע לשדה התעופה עם אישור ההזמנה ולעלות על הטיסה.


עבור מוצרי קשרי תעופה תוכלו לעקוב אחר סטטוס ההזמנה וכן להשלים את התשלום אם צריך וכן לשלוח לעצמכם את כרטיסי הטיסה והשוברים באיזור האישי

הזמנה שנכשלה

כאשר הזמנה נכשלת יכולות להיות לכך מבחר סיבות, במקרים רבים זה בגלל התשלום שלא עבר, בוצע סירוב על התשלום או שהייתה בעיה עם הכרטיס או מסגרת האשראי. תקבלו על כך הודעה במייל סיכום ההזמנה שיגיע אליכם, ותוכלו לבצע הזמנה מחודשת באתר עם כרטיס אשראי אחר
במקרים מסוימים מדובר בתקלה טכנית כזו או אחרת, במצב כזה תוכלו גם לנסות לבצע את ההזמנה מחדש באתר.